miercuri, 7 aprilie 2010

perfect heart


Sa simt cum se strecoara dragoste in fisurile inimii asta e perfectiune..perfectiunea de a putea sa ma ridic si sa construiesc din cioburi sfaramate...perfectiunea de a iubi fara sa astept ceva in schimb si sa ma ridic la inaltimea asteptarilor mele si nu a altora...perfectiunea inimii mele de a primi iubire si de a genera cele mai nobile sentimente..de a trece peste rani si resentimente, de a ierta, de a lasa in urma oameni si momente nepotrivite..perfectiunea mea de a fi ceea ce sunt si ceea ce vreau sa fiu...perfectiunea de a avea tot ceea ce mi-am dorit si de a accepta pierderea a ceva drag dar totusi sa continui sa iubesc..
Perfectiunea de reusi sa-mi trezesc inima atunci cand cineva mi-o atinge..si sa simt adierea si suflul de nou, de bun, de PERFECT...
Nu trebuie sa ma simt perfecta ca sa spun ca inima mea e perfecta...e perfectiunea aia imperfecta...e frumustetea aia pe care o simti cand stii ca trebuie sa ajungi pe culme si alergi, alergi pana ajungi unde vrei...
E perfectiune..nu?

0 comentarii:


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors